Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują duże środki w reklamę w social media lub w reklamy w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W skali miesiąca jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net/blog-seo/co-musi-umiec-copywriter/ . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.

Co składa się na działania SEO?

SEO są to wszelkie działania, mające na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być nieustannie monitorowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli działania mające na celu promocję strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz